diskuze pod clanky opet otevrena. zaroven dekuji Alexovy za nove recenze.
Veskere diskuze na tomto webu pozastaveny. Pripravuje se nova verze Ctenare.
Tak snad tentokrat se mi uz podarilo ten spam odstinit, tak snad se uz tady neobjevi
to saxx: zkus www.jahodovi.com/ebooks.html
zdravim, nevite nekdo nahodou kde by se dal sehnat prvni dil serie nadace ( nadace ), celkem bez problemu jsem sehnal 2 . & 3. dil, ale nemuzu sehnat dil prvni. moc by se mi hodila pomoc s tim kde onen prvni dil sehnat
křepelka
19.12. 2006 15:18
myslim tim knihu Hlubina casu od Rene Barjavela,diky křepelka
křepelka
19.12. 2006 15:16
je to super!Prosim muzete mi poradit kde mohu tuto knihu koupit?Stratila se mi pri stehovani,a moc ji chci sehnat zpet,prosim informujte me na mou E-mailovou adresu lovewom@seznam.cz,moc dekuji za veskere info....křepelka
pan.Kaplan
22.11. 2006 15:31
Ahoj, docela zajímavé stránky, ale navštivte také www.Knihovnice.cz ;)
tahle knížka je super, myslela jsem si, že mě detektivka nebude bavit,ale do tohohle jsem byla fakticky ponořená
je to tu super!!
Jsi 1
pavel K.
22.08. 2006 08:22
Zdravím,
jsem dnes poprvé na Vašem webu a rád že takovýto existuje.
http://www.pavelk.wbs.cz
hm co takhle knihy her mas plnej internet
neznáte nejeké dobré hry já znám je mojehry.cz superhry.atd
Co takhle trochu exaktních a psycholog. autorů; prostě věda ..................
zdarek no aspon je tu nejaka navstevnost ja ctu jako blazen ale zrovna me mori esej z kriminologie na kterou mam dva dny tak ji zkusim vypotit a pak i nejakou review - treba Da Vinci Code
mozna tento problem funguje pod Internetem Explorerem, mozna. Ja tento prohlizec nepouzivam. Mozilla, Firefox, SeaMonkey, Opera - tam jde oznacit do bloku i cast textu. Pokud IE ma nejakou chybu v sobe, tak musite pockat az vyjdde aktualizace.
Francois
04.05. 2006 21:01
teda fakt me seer ze kvuli jednomu citatu musim okopirovat celou stranku
Fibrilio
19.04. 2006 08:53
No nic no...
Máte to tu docela trapný.
Nic od Viana, nic od Sulivana, prostě nic...
mizim
nejde tu kopírovat, jenom celá strana... to je pěkně na ..... ale jinak pohoda...
cau dooren, no nic se ani moc nedeje... lide sem porad chodeji, moc recenzi se nepise. Ja mam jednu knihu doctenou uz asi 10 dni, ale kvuli praci jsem se jeste nedostal k tomu abych o ni neco napsal :-(
Zdar jak to tu s vama vypada?nam jeste net furt nejde, tedka navic delam muj web, v anglictine...Cteni zdar!
k te url adrese - mam to spatne vytvorene tento vzkaznik, tak to nejak blbne pri dlouhem textu, takze tu url samozrejme zadat bez tech mezer mezi pismenama :-)
Pro vcelicku:
http://www.maturita.cz/referaty/referat_tisk.asp?id=2803
ahoj, ja nic o ni nemam, zkusila jsi google? na hledana slova "Zdena Frýbová" najde neco, ale neni toho moc )
Ahoj, píši seminární o Zdeně Frýbové a nevím, co s tím....prosím, jestli někdo máte neco o této spisovatelce, cokoli (každá maličkost mi pomůže), napiste mi na email, byla bych mooooc vdecná, jsem uplne ztracená:grater:, na netu moc informací není....deku
Ahoj Priserko, to neni jen tak hodit sem nejakou recenzi - prvne musi nekdo tu knihu precist, popr. vedet o cem je a pak sem napsat recenzi na tu knihu .... :-)
priserka
13.03. 2006 20:59
prosím dejte tam článek o čem jsou hoši z modré zátoky
prosím a děkuju
Ahoj pracujici :-) Tak pokud ctes i knihy, v praci ci doma, tak napis taky nejakou recenzi na Ctenare ... :-)
ZPrekopova
12.03. 2006 13:31
Ahojte ,ako sa tumáte ??? hm?? Ja som v práci a občas si tu čítam !!! Knižky !!!:-)))
Tak jsem po dlouhe dobe zase neco napsal. Jsem rad ze i po nekolika mesicnim pustu psani recenzi na tomto webu si udrzuje Ctenar pravidelnou denni navstevnost okolo 100 lidi.
nemáte někdo od Gravese "Zlaté rouno" potřebuju to na čtenářskej deník
golemovo oko
Bhagavan
20.02. 2006 14:03
Víš kdo jsi?
Většina problémů je spojená s tím, že nevíme nic o sobě, ale víme vše o druhých!
Kouzelník získává sílu a chytrost z toho, že on vždy ví kdo je a podle toho i správně čaruje!
Ty mě teď nějak vnímáš; pomocí knihy, poslouchání, filmu, a já t
Hercule Poirot
02.02. 2006 19:14
Nemusíte se ničeho obávat. Jsem tu, abych vám pomohl a zničil Fantomase. S uctivými pozdravy
Hercule Poirot
nezlobte se ale ja hledam referat o zlínskych spisovatelech......Nazdar
Fantomas
22.01. 2006 15:06
Byl jsem tady, nepokoušejte se mě zastavit. Již brzy ovládnu svět. Ano jsem to já FANTOMAS
jestli chcete vedet co se stalo s knezem, ktery odjel do New Yorku, tak si prectete Temnou vey je tam yminka v 5. dile Vlci z Cally.
ahoj Mirtsha, no referat... zkus hledat jinde a nebo tu knihu precist. :-)
Potřebuju udělat referát o Němí barikádě a nic. Potřebuju vědět o čem to je a ne co zač ten "spisovatel"!!!
momentalne jsem bez netu, jak jiste vite,ale brzy to tak nebude,mam uz asi deset recenzi ready,tak jen pockejte na comeback.
private krankenversi
23.11. 2005 21:12
I just want to say hi. This site is quite nice. Have a wonderful day... private krankenversicherungen here it is <a href="private krankenversicherungen">private krankenversicherungen</a> thank you.
ahojda nevite o nejaky dobra strance kde bych nasla ctenarskej denik.uz sem prolezla snad vsechno a nenasla sem nic.prosim napiste
tak tady nic nemaj mozna tak velky hovno!!!!!!!!!!!!!!!!!nevim proc tahle stranka vubec existuje!!!
hehe, diky za pochvalu, ale zadny spisovatel, jen osamela duse )
Jarda K.
15.11. 2005 09:02
Skvěle napsaný úvodník Silvere, možná by ses uživil jako spisovatel románů pro osamělé ženy:-)
Dooren, takze pohoda? Láska pokracuje?
Ahojte lidi. Já jsem tu nebyl už ani nepamatuju. Postrádám teď volný čas na psaní recenzí a na čtení už toho taky moc nezbývá :( ... Snad tu něco brzy napíšu. Ach jo ta práce mě drtí...
haha,rusim predeslou zpravu,jsem opet v pohode:-)
tak se hlasim se stejnym osudem jako Silver - nic jsem nedelala, byla jsem a jsem zamilovana,ale prej to nefungovalo,tak druhy den po being dumped jsem tu a vymyslim strategii preziti
No, tady jsou jen recenze knih (amaterske recenze).
opengate
08.11. 2005 15:58
prosimvas,nevite,jestli ty obsahy del tady jsou literarni kritiky?dik
nemáte prosím někdo obsah o Zlatém Rounu ?
ahoj Hanko, tak to opravdu nevim, musis hledat a hledat - seznam.cz, google.com atd.. )
Ahoj!Nevíte,kde bych si mohla stahnout Noční hlídku od Sergeje Lukjaněnka (případně její pokračování)?A kde se vůbec na netu dají sehnat knihy ke stažení?Napište mi prosim na Galadriel.2002@seznam.cz Diky.Hanka
vsem se omlouvam za vypadek Ctenare, mel jsem chaos v platbach za me hostingove sluzby :-)
Zdarec lidičky potřeboval bych stáhnoout den trifidů jako film, jestli o tom něco víte kde ho stáhnu napište mi na mail..Prokop2000@seznam.cz..Jinak kniha je skvělá...všichni si ji přečtěte...
maverick25
17.09. 2005 15:19
Mrkněte na www.tajemno.mysteria.cz
Very well done web site. It was a pleasure to visit it! I wish you all success
mas to tam )
Jarda K.
12.08. 2005 23:58
Ahoj Silvere, mám napsanou recenzi, ale nenacházím pro ni žánrovou kategorii. Mohl bys prosím přidat do rejstříku žánrů "Válečná literatura"? Díky:-)
O_O to koukám, že se nějak roztrhl pytel s recenzemi. Jen tak dál ;) Brzi dočtu Křest ohněm, tak by tu mohla přibít další, teď už delší a propracovanější recenze než co byla ta na Starcraft(tam se pomalu ani nedalo co recenzovat) :)
Vítám Mili na Čtenáři a jsem rad, že napsala svuj prvni clanek, snad budou i dalsi :-)
jojo, Temonu věž šestý díl - díky že jsi mi to přenechal, jinak ted čtu Brouka v mraveništi od Strugačtích a super :-)
Dočetl jsem TO, Starcraft a nyní dočítám šestý díl temné věže (ten nechám tobě Silvere jelikož jsi recenzoval všechny díly) mno a v knihovně na mě čekají dva díly zaklínače. Snad se dnes dokopu k recenzi toho Starcraftu... :)
Ahojte lidičky. Léto je tu a já mám problémy najít si čas napsat něco kloudného. :) Mám za sebou už dvě knihy a třetí je na cestě. Bohužel recenzovat zatím mohu jen jednu a to je navíc typ knihy který zajímá jen úzký okruh čtenářů.
Evo, zkus na adrese www.jcsoft.cz/bazar vyhledat - Pět neděl v balónu
Eva Houdková
28.06. 2005 11:13
Kdo by mohl darovat starší výtisk( i poškozený)knihy:Verne,J.- Pět neděl v balónu?
tak Dooren, to je tedy smula, vir to je hnus, davejte si na to bacha, co se tyce oken, snad to nekde sezenes, ja mam v ruce windows XP české :-)
tak novy pocitac nam hned chytil virus a mame zniceny windowsy,takze shanim windowsy,a pak uz to bude v poho.
no vidíš,Knihomol,zajímavý úvodník
dooren, az budes u PC, tak ICQ, snad se potkame a lecos ti mohu vysvetlit :-)
no jo,ale zejtra,nemuzu najit,kde se prepina klavesnice haha
Hura, hura, Dooren, co takhle nejaky uvodnik prosim?......
JSEM ONLINE!!!!!
Dojde k nekolikadenimu vypadku Čtenáře - přesouvá se na jiný hosting.
zitra prijde typek zavest telefon...a pak uz jen par hodin?dni?a budu online
HURA
Tak lidičky, už mě čeká jen jedna zkouška a budu za vodou. Bohužel ta nejtěžší :( A co vy? Chystáte něco? A jak je to vlastně s tvojí recenzí Silvere? Ještě jsi to nedočetl? :)
Uvodník? nechme to na červen :-D Jinak kniha TO - ano , po dveste strankach se kniha stale jen rozjizdi :-) jen cti dal a pak neco zazijes....
hele,tak kde je nekdo s tim uvodnikem?bando lina,taky si neco vymyslete :-))))
Tak jsem se zatím propracoval na dvoustou stránku knihy To a zatím to vypadá velmi slibně. Příběh se sice zatím rozjí�dí (tam kde jiné knihy mnohdy končí), ale baví mě to :)
Já vím, ale mě se to tak líbí :)
hmmm...muj ucitel na matematiku by ti rozbil hlavu, ale me to je jedno
kazdopadne pockejte jeste chvilku,ja si musim nechat zavist ten internet :-)))
Tak jsem ti tam něco napsal :) ... pápá ;]
vida, Jumbik si nasel cas na dalsi recenzi, a ja ho hnedka musela podrtit pri opravach
Jumbik:mrkni na to :-)))
lol, inu vim co je to phpRS, ale Ctenar je vypracovan od prvniho $ az po posledni ?> z me hlavy, nic jsem od nikoho neprebral a uz vubec ne,ze jsem upravil jiz neco vytvoreneho :-)
hooodne dobre upravenej phpRS fakt sklanim poctu, vubec to neni poznat ale dole ti chyby veticka powered by phpRS !!!
... Doslova!
Hehe ... tak to jsem na to zvědavý. Ale popravdě neznám žádný film který by věrně kopíroval knihu. Pokud ovem nejde o knihu kopírujíci film (přepsané scénáře) jako například Mumie... ten kdo viděl film ani nemusí číst knihu protože to je čistá kopie. Dosl
to urcite ano...proste si predstav bibli zredukovanou na petistrankovy komiks
Já už si na film nepamatuji. Videl jsem ho jako malý a už ani nevím o čem byl. Nejspíš to tak je dobře :)
I vy lenosi...To je uzasna kniha,Jumbiku,po precteni se budes divit,jak se ti kdy mohl libit film :-)))
Hehe :) Možná by to chtělo vymyslet nějaký univerzální úvodník, který bude čitelný aspoň půl roku... Pak by odpadly ty každoměsíční stresy ;)
knihomol
11.05. 2005 10:59
Dooren, že to nemyslíš vážně ? Já se ukážu, vy se leknete a já přijdu o kamarády. Žádný ukazování se nebude.:-))
Je to historické Fantasy (jestli něco takového vůbec existje) :) a odehrává se to v 15. století na území české země... na to že je Sapkowski Polák tak o nás ví snad všechno. Vážně zajímavý.
Tak se mi do rukou dostala kniha To od Kinga. Tenhle tisíci stránkový macek sklidil mnoho dobrých ohlasů tak jsem na něj velmi zvědav. :) Njedřív ale musím dočíst něco jiného... Narrenturm od Sapkowskiho
hehe :-)
jinak British telecom ma cas za mesic...uaaaa, co se da delat, Silvere, jeste ti neco poslu
Tak, clovek dava ostatnim prostor, a jeste ho za to setrou. knihomol, uvodniky jsou exhibicionisticke, ale je pravda, ze na tom velky podil ma i pisatel/ka. tak se ukaz :-)))
jinak British telecom ma cas za mesic...uaaaa, co se da delat, Silvere, jeste ti neco poslu
knihomol
10.05. 2005 07:19
Silvere, poslala jsem ti majlíka - včera jsme měli mejdáneček a po něm mi nějak šlo napsat pár větiček. Na sklad to nejni, ale pokud nebude nic lepšího třeba od Dooren, maj lidi pech.:-)
inu ano, budu uvodniky skladovat :-)
knihomol
09.05. 2005 09:53
A aby to Dooren bavilo, tak bych poprosila Silvera, aby ty její úvodníky nechával jako recenze budoucnosti u jejího nicku.:-)
knihomol
09.05. 2005 09:50
Dooren, ty dobračko.:-))) Úvodník jsem ještě nepsala a popravdě ani bych nevěděla o čem. Mně se líbil ten Doorenin, takové malinko exhibicionistické vyprávění o tom, co se děje za humny.
no jasne, to je v poradku...
Jo a pokud se divíte proč už tu není další recenze, tak se musím omluvit, ale na čtení teď není čas. Zápočtový týden je tu a za chvíli zkouškové období :(
hehe :-D
Donutit? A jak? :) ... Bohužel, s mím pravopisem a znalostí literatury bych stvořil jen něco o 10 řádcích :D
donut knihomolku nebo Jumbika,at si to taky vyzkousi :-)
uplne my to vypadlo z hlavi, je tu dobrovolnik nejaky pro napsani uvodniku na kveten?
tedka jeste pisu z knihovny,ale doma uz mam ceskou klavesnici, hura!!!
to sochy:preklepy jsou soucast zivota, hlavne, kdyz pises po pameti bez spravnych nalepek na klavesnici a bez psani na stroji, ja jsem tezky samouk, pisu rychle, ale maximalne ctyrmi
Mno tak něco jsem opravil. Doufám, že jsem našel vše, ikdyž ty čárky pochybuju :)
Jumbiku, napsala jsem ti nekolik pripominek k N III, tak na to mrkni :-)
Jumbiku, napsala jsem ti nekolik pripominek k N III, tak na to mrkni :-)
sakra,zase se vam polozila vlada...to ty komunisti fakt jednou vyhrajou...
to Silver: i ty lenochu, komp doruci behem nekolika dnu, pak bude nasledovat boj s britskym telecomem o linku, a pak namluvy s AOL.Pak se zkusim teto role zhostit, ale nemysli si, ze to pak budes psat jako svoji maturitni pisemku a ja ti to budu VYCHYTAVA
tak jsem zase tady,fakt nuda,jeste tejden mam odpoledni,takze zivot nulovy,ale dnes pisu recenzi
Díky za chválu. Tvoje recenze Psychiatra taky není špatná. Co se týče partnerů tak je třeba rozlišit online svět od toho reálného a vše jde poté samo. Nicméně koníčkem může být i tvůj partner pokud mu to nebude vadit :)
knihomol
21.04. 2005 13:15
Líbí se mi tvoje recenze, Jumbiku, píšeš je hezky zajímavé. I dílka ostatních zdejších tvůrců jsou fajn. A taky jsem si všimla, že jste objevili to, co mně docvaklo teprve nedávno, že jako u každého koníčku i tady platí, že knížky nebo partneři.:-))
Líbí se ti sci-fi? Tak to by se ti mohla líbit moje další recenze a jinak bych ti doporučil Blade Runner. :) ... jinak s tou recenzi na ten "Manual" na Zenu moc nespecham :)
knihomol
21.04. 2005 10:54
Planeta Interterra - nemám), erotické historické romány od Bertrice Smallové, z našich Jarmila Loukotková.
knihomol
21.04. 2005 10:52
Na druhou stranu, pokud by se oblíbenost posuzovala podle počtu vlastněných knih, tak od Koontze nemám ani jednu, zato mám celou sérii od Anne a Serge Golonových - Angeliku. Několikrát by se v knihovničce našel Robin Cook (i když jeho nejhezčí = Planeta I
knihomol
21.04. 2005 10:46
Nejraději všechno možný-u mne se potvrzuje, že s věkem se mění chutě. Momentálně můžu asi nejvíc sci-fi. Nejoblíbenější autor ? To se taky nedá říct, protože spoustu jich můžu. I když takovéto zvláštní souznění cítím u Deana Koontze.
máš pravdu Jumbiku, jo Knihomolko, co nejraději čteš? Máš oblíbeného autora?
Na internetu a navíc na webu o literatuře věk nijak nerozhoduje. Zde nás spojuje jen jedna záliba a to čtení. :)
knihomol
20.04. 2005 07:46
Zdravíčko - koukám, že se nám to tady zvrtlo v seznamku.:-) Tak ať nejsem pozadu: za dva roky oslavím kulatou čtyřicítku, vykat mi i nadále nemusíte.:-))
To by mě taky zajímalo ... Dooren koukni do diskuze o Nekroskopu :)
jsem zvedav, jestli dooren bude reagovat na tu Korekturku... :-) hlavu na to má. :-)
aaajsemtady
19.04. 2005 15:26
tak ja napisu,papa
tak napis to do mailu a ja ti odpovim a pak se muzes rozpovidat, ju?
aaajsemtady
19.04. 2005 15:23
ty me nechapes, ted staci reagovat na tu posledni zpravicku, co jsem napsala a ja se rozpovidam v mailu ju:)))))
jojo to jsem ja, pokud tedy nemas ICQ...
o cem popovidat? muzeme si pokecat, ale budu reagovat pomalu, pac porad tady v praci nekde litam...
aaajsemtady
19.04. 2005 15:20
tak jo, a muzu teda napsat na tu autorovskou adresku???mgallo atd???jsi to ty ne???
aaajsemtady
19.04. 2005 15:18
silverku, ja si chtela jen popovidat a ty odmitas - nevim proc - napis prece neco, prosiiim, nebo jsem neco rekla spatne:(
ale mam holky rad, ale ted fakt nestiham v praci, napis trebas mail, ci pres ICQ, pokud se chces seznamit se Silverem.... :-)
aaajsemtady
19.04. 2005 15:14
hmmm,tak diky ze jsem Te mohla poznat - nemas moc rad holky co:(
aaajsemtady
19.04. 2005 15:13
silverku, kdepak poletujes??? zkus na chvili pristat na planete jmenem Zeme:)
vsechno toto budu resit v nove verzi ctenare, az ji nekdy dodelam, urcite ale bude... :-) Ten mam moc prace, takce nestiham chatovat tady, tak si procitej recenze, cti knihy, raduj se ze zivota a neco nekdy stvor,....
aaajsemtady
19.04. 2005 15:08
halo,halo zeme vola silverka, kdepak jsi???
aaajsemtady
19.04. 2005 15:03
můžu takovou menší recenzičku na tvou stránku:) když píšu vzkazík a mám rozbaleny archiv vzkazniku, tak po odeslaní vzkazu me to skoci zpet na levou stranu - ale ja to chci mit stale rozbalene - nechces to nejak poresit:)
aaajsemtady - koukám, že ty si sem přišla úplně za něčím jiným nežli jsou knihy... Silvere dej si pozor! :D
aaajsemtady to poznás podle mých recenzí, a jelikoz do nekterych vkladam i sve emoce a tak, tak asi poznas co jsem za cloveka....
aaajsemtady
19.04. 2005 14:59
no jo, to jsem postrehla... hele a me je 22, co takhle se blíze poznat:) co třeba čteš???
Čím víc nás tu bude tím lépe...
uz to neres, ja vim ze mam super roky... vztahy sem nepatri...
aaajsemtady
19.04. 2005 14:57
ty nemas mooc casu??? a co maji rikat ti co jsou zalaskovani a porad by travili cas se svou laskou??? ti nemaji cas... a kdyz navic hledas nejakou holku, tak jak si chces pak najit cas na ni...
aaajsemtady
19.04. 2005 14:56
jo a moment,Silverku, ty si stezujes na to,ze ti tahne na 30 uz v 25 - vzdyt jsi stale mlad:)
tak super že jsi nás oběvila a těšíme se na recenze, jo Čtenář je mův web, já ho stvořil a starám se o něj, a zároveň čekám na Vás, nové recenzisty...zatím jsem si téměř vše psal sám, ale ted nejak nemam moc casu....:-)
aaajsemtady
19.04. 2005 14:54
no řekla mi o něj kámoška at se mrknu, a protože i já ráda čtu, tak snad bych mohla někdy zkusit napsat i nějakou tu recenzičku - to máš na starosti Ty tuhle stránku???
aaajsemtady - super že jsi tady, super přezdívka, jak jsi tento web našla? no ja mam takovych 25 let...
Kurník a už dělám hrubky :) ...
O některých věcech se moc hádat nedá. :) ... Náboženství si může hlásat co chce, ale každý člověk ví že to bylo a je jinak. TO je to samí jako hádat se jestli bylo první vejce, nebo slepice. Nicméně tě chápu ;) Taky mi to nedá spát :D
aaajsemtady
19.04. 2005 14:48
jsem tu nová Silverku, ale když píšeš, že Ti táhne na 30, tak kolik Ti je, jestli to můžu vědět - mě v podstatě také - je mi 22:))) a co si představuješ pod pojmem normální ženskou???
aaajsemtady
19.04. 2005 14:45
jumbiku, tak to me bude zajímat, protože pak nás ženy budu hájit (budu za nás bojovat)...:)))
Mno já ji dostal k 20tým narozeninám od kamaráda... všichni se diví, že jsem pořád sám, ale oni neví, že mi to tak vyhovuje... člověk si taky musí trochu odpočinout že? :D
Heheh ... mno tak to je dobrý, ale co se týče vašeho vzniku (z adamovo žebra), tak to tam autorka podala tak, že jsme z něj vlastně vznikli my muži :) v rezenzi trochu objasním...
aaajsemtady
19.04. 2005 14:42
tak to já bych mohla doporučit také jednu knížku, kterou jsem dostala od babičky - ženám pro změnu života a mužům pro pochopení ženy...co na to říkáte - třeba bych zkusila napsat i recenzičku, až bych ji přečetla
tak to je kniha prave pro mne, tahne my na 30 a porad nic, takze napis recenzi a asi trhnu penezenkou.... nakonec ji prectu a daruji brachovy, ten ma kolem 35 let a porad nic...
aaajsemtady
19.04. 2005 14:38
ahojky Silverku, mi že jsme mimozemské bytůstky, jo:) tak si vzpomen, jak jsme mi ženy vlastně vznikly:)))
Zatím přemýšlím o tom co do té recenze vlastně budu psát :) Je to bez děje... spíše je to takový manuál pro staré mládence :D Pro ženy je dle mého názoru zbytečný, ale najdou se tam pasáže, které by si s chutí přečetly také :)
já bych bral normální ženskou, tak kolem 22 let...... jsem zvedav na tu recenzi, to je kniha urcena pro zenskym, ci pro chlapy?
Jen pro představu tak autorka rozděluje ženy do těchto tříd: CHUDINKA MALÁ, ŠTĚTKA, ROHOŽKA, VELKÁ MATKA, MUŽATAKA, NORMÁLNÍ ŽENSKÁ ... :) to poslední je ale podle ní to nejhorší :D
tak to bych si asi taky rad přečetl, abych ty mimozemské bytosti pochopil...
Co se tyče té knihy o ženách tak tu napsala žena a to, co tam o svém pohlaví (všeobecně o ženě) píše je velmi zajímavé :)
knihomolko, tak to je proble, vsechny minule uvodniky jsou rozlozene na jednicky a nuly, a mozna ani to ne ... :-)
knihomol
19.04. 2005 08:12
pro všechny: Hledám, pátrám po minulých úvodnících a nevím, kde je najít. Líbí se mi ten dubnový od Dooren a chtěla jsem najít nějakej předchozí a nic. Poradíte ?
knihomol
19.04. 2005 08:10
Jumbiku, tak to bych si velice ráda přečetla.:-)
Myslíte že by se sem hodila recenze knihy: Žena - Vše, co o nich potřebujete vědět... Heheh teď to čtu a je to docela zajímavý a vtipný :D
to Jumbik: mas naprosto stejnou zasadu jako ja, ale ja mam jeste dalsi, a tou je absolutni nezaujatost nebo snaha o ni. jedine, co jsem vedela o nekroskopu byl autor a ze je to o upirech, a tak to ma podle me byt.
to Jumbik: mas naprosto stejnou zasadu jako ja, ale ja mam jeste dalsi, a tou je absolutni nezaujatost nebo snaha o ni. jedine, co jsem vedela o nekroskopu byl autor a ze je to o upirech, a tak to ma podle me byt.
Tak už tu máte novou recenzi, ale jelikož se příspěvky z jednoho dne řadí abecedně tak je až druhá :)
to Dooren: Aha ... tak to chápu ikdyž jak jsem napsal. Ve svých recenzích se snažím psát co nejméně z opravdového děje. Spíše jen zážitky nebo výjevy. Nikdy však zásadní věci jako se občas objevují v recenzích na stephen king site...
tady se to nejak rozmnozilo,mimochodem.Pocitac koupeny,doruci ho behem tydne, a pak uz jen broadband...
to Jumbik:to jsi me nepochopil, nechtela jsem vedet o cem je Nekrospkop driv, nez si ho prectu sama
Heheh :) Hezké ... Diplomatická odpověď.
knihomol
18.04. 2005 14:23
na tvé straně, ale protože jsem ve škole psaní na stroji neměla, tak je jako neznám. A krom toho se mi líbí heslo, že pravidla jsou od toho, aby se upravila dle momentální potřeby a estetického a jiného cítění uživatele.
knihomol
18.04. 2005 14:20
pro Jumbika: Tak jsem se byla juknout, co děláš s otazníkama ty. Aha. Tak to já jsem svobodomyslnej tvor a i otazníkům přeji dostatek místa kolem sebe. Je to můj styl psaní.:-) Zajímavé je, že tečkám takové privilegium nedávám. Pravidla strojopisu jsou n
No pokud to chceš stihnout tak bys měl trochu přidat :) ... Dneska přibude další :D
novy design Čtenáře zprovozním na počest sté rezenzi, ale najedou je tu devadesátá první a já jsem ani nezačal... hehe
Skryté zprávičky?? stačí do vzkazníku napsat : "skrytý zpráva" a hned bude všem jasné, o co se jedná ... :-D Jina toto si poznačím do poznámek a snad v nové verzi něco vymyslím... Jinak jsem rá, že články přibívají, původně jsem si myslel, že novy desig
Hmm jen by mě zajímalo u tvého nového článku... mezery mezi konci vět a otazníky jsou naschvál nebo se to řídí nějakým pravidlem?
Mno :) Silvere máš námět pro nový design... soukromé zprávičky ;)
hehehe :) mno jo jak jsem říkal ... nikdo není dokonalý.
knihomol
18.04. 2005 07:39
Ahojky všem v novém týdnu. Mám dotaz na pana majitele: dají se tady poslat skryté zprávičky ? Abych mohla např. potajomky napsat Jumbikovi, že ta jeho tvrdá vize v sedmém odstavci u jeho recenze ze 14.4. je taky unikát.:-)
hakisuka to je známá firma, ten provokuje pořád, ale knihy nečte :-D
Nikdo není dokonalý a posmívání tomu moc nepřidá. Ten tvůj "vuul" gramaticky taky nezazářil. ;)
hakisuka
17.04. 2005 17:31
tod? hehe to je vuul :-)
ano, profese, tod zradne slovo :-) opraveno...
Gramatika... náš odvěký nepřítel :)
knihomol
15.04. 2005 07:43
Poslušně hlásím, Silvere, že jsem odkazy prostudovala, mám i důkaz: profese je dle vzoru růže(nůše) čili chyták (y)jsem nalezla.:-)
Člověka který nečte protože ho to nebaví ke čtení stejně nedostaneš ať je recenze sebelepší. Můžu to vysledovat na mých kamarádech. Nicméně souhlasím s tím že lidi kteří čtou zde najdou hodně povzbuzení :)
knihomolko, jsem šťasten, že jsi pochopila smysl Čtenáře :-) Každopádně jen doufám, že jste si všici již prostudovali odkazy na čtenáři - O čtenáři a Filozofie webu...
knihomol
14.04. 2005 07:57
Pro Jumbika:
:-) Ne, to ne, čtu celej článek, co kdo napíše a hledám něco, co by mi zaujalo, něco, co by mi navnadilo jít se po té knize poptat. Ehm, tak jsem aspoň pochopila smysl Čtenáře - pobídnout lidičky ke čtení. Ta myšlenka se mi líbí a proto se c
bazary celkem fajn : www.scifik.cz --- http://www.jcsoft.cz/bazar/
Ahojte lidi. Chci se jen zeptat. Neznáte někdo nějaký internetový bazar kde by se daly sehnat starší knihy? Kromě Scifika. Toho už znám. Díky.
To: Knihomol - čteš jenom upoutávky? Nemyslíš tím jen ty první odstavce viď? :) ... nicméně mě nevadí že se nevyjadřujete k recenzím. Já také nečetl vše takže to chápu.
knihomol
13.04. 2005 07:38
pro Jumbika: Já recenze četla, ale protože jsem nečetla knížku, nemůžu se vyjádřit.:-) A recenze na mně neznámé knížky čtu kvůli upoutávce.
Nemuzes cist me recenze? Procpak? To nechapu? Nebo proc mi to pises? Jestli se bojis ze neco vyzrazuji predem tak je toho vazne minimum.
to Jumbik:nemohu cist tve recenze na Nekroskop,jelikoz jsem ho jeste necetla,ale mam ho ted v knihovne a chystam se na nej...tak az tak za tyden
nebooj,do tydne to vypada na pocitac,do te doby neco stvorim
klavesnice navadi, ja to rad prepisi :-)
tak zase zpatky ve skotsku,u debilni klavesnice ach jo,aspon ze do mesice bude pocitac...
super, a kdyz tak ten uvodnik do meho mailu, ano?
tak recenze by byla
to budeš hodná, door...
já ti ho klidně napíšu,spolu s novou recenzí
Tak jsem začal číst druhý díl Nekroskopu. Brzy zde najdete recnzi :)
Myslím že ty víš nejlíp co tam má být. ;)
nechce někdo napsat úvodník na duben?
jo já vim,já vim,si připadám jako debil, ale kdzž mě to chytne, tak píšu načisto
recenze uložit na disku a poté se k nim i vracet pro úpravy a podobně.
Ty všechno píšeš načisto? Téda... piš si vše ve wordu nebo netepadu a pak to skopíruj pomocí scránky... Označ text který chceš skopírovat a zmáčkni CTRL+C poté klikni na stránce do místa kde ho chceš vložit a zmáčkni CTRL+V ... takhle si můžeš všechny rec
Silvere!!!Zase mi zmizela recenze, byla jsem přihlášená a všechno, a psala jsem načisto,uááá.já to jinak neumim.Můžeš mi ji najít?
Jinak pokud jde o tu výměnu ikonek tak bych mohl napsat pár lidem. Sice dělám jen na herních webech ale našel bych nějaké jiné vhodnější. Ale jen pokud bys chtěl Silvere.
Týká se to pravopisu? Tak mi napiš k recenzím co je špatně a já to opravím :) ... pokud se ale jedná o čárky mezi větama tak to promiň ale na to mám nějakou prapodivnou disfunkci :(
Jumbikova první recenze se mi taky líbí,i když bych zase jako vždy měla jisté výhrady k pravopisu...ale jen tak dál
co se mě týče,zkusím zítra něco napsat,jen to vybrat...
Ahoj Silvere. Chci se zeptat jestli jsi už skoušel s někým vyměnit ikonky webu. Možná by ti to zvedlo návštěvnost a také počet přispěvovatelů :)
Díky. A těšte se na další. Tentokrát na něco mnohem temějšího. :) Bu bu bu
zdar Jumbiku, myslim si, ze clanek dobrym pocinem jest, tak jen tak dale :-)
Ahojte lidi. Tak co myslíte, že bych měl přispívat dál, nebo je to špatný? Mylsím moje první recenze :)
ahoj door, tak jsi se taky nekdy ukazala doma? super. Tak neco napis, treba, pokud mas chut.
konečně doma,vidíte diakritiku?huráááá
no jo, tak aspon nejaka zabava v praci, je tu nuda, tak si asi neco vytisknu :-)
ahoj door, tak jo, svedavy je s y podle mlady, to mne taky mohlo hned trknout :-) A patvar několikati roční je tedy dobrej :-)
to byl jen takovy zertik, tak se na to teda vrhnu, koneckoncu uz mi zbyva jen 12.dil s nazvem The Battle of Corrino
JINAK!!!!zvedavy je s y, a prazdniny jsou nekolikarocni, zadne novotvary, a uz vubec ne v uvodniku :-))))
a jake misto a kde ti mam udelat? A proc prosimt e potrebujes ode men svoleni, aby jsi se na to vrhla? :-) co trebas hned?
Udelej mi misto, a ja ti napisu souhrnnou recenzi na vsechny dily v jednom, jen dej vedet, kdy mam zacit :-)
podle tebe, bud souhrn vsech dilu, a nebo pekne jednu recenzi po druhe.....
napsat co?recenzi, nebo vycet?
dlouho se chystam skocit na dunu....pokud jsi cetla vsechny dili, nechces to tady napsat?
tak jedna review uz je u tebe,Silvere, a na tu druhou jeste nedojde,zachvat lenosti, a taky jsem naprosto posedla 11.dilem Duny
tak, dnes jen na skok, a zitra se tedy priprav.A co to je za sf od Herberta?
dooren- streda je az jeden den....... jinak take zaostavam, neni na nic cas, jen na praci, ale mam doctebnou jendu sf od Herberta, tak do konce tydne tu neco bude.....
tak jo, me to dlouho trva, protoze u toho Pikniku u cesty jsem se jaksi utrhla ze retezu, je to hrozne dlouhyyyy....musim to naskenovat, to je vono. tak pristi stredu, nebo me pouzijte jako zalozku do bible :-)))
dooren, tak ty recenze posli, ja ty carky dodam...
opraveno, sakra, vubec neni cas, ted to snad vypada, ze pocitac dopadne, jinak urcite neco napisu mezi 22.3. a 6.4., to budu totiz doma :-))
jinak dve recenze pripravene mam, jen ty hacky a carky...
musím se polepšit, už je něco v přípravě, až to dočtu .....
silvere, kdy bude další tvoje recenze? nějak jsi poslení dobou přestal psát..
Dooren,nezapomen opravit Nebula -- na nominaci u clanku Primitivní astronauti....:-)
to Monika: ahoj, Kundera tady není proto, že nikdo se ještě neodhodlal tuto knihu zrecenzovat. Pokud ho máš ráda, můžeš zde napsat recenzi. Čtenář není žádné nakladatelství, ale amatérský web s recenzemi, viz. odkazy "filozofie webu" či "o čtenáři".
Monika Mrlinová
24.01. 2005 10:11
Proč nemáte Milana Kunderu, "Nesnesitelná lehkost bytí." Ani nevíte o co přicházíte, jde vidět, že nejte pořádné nakladatelství!!!!!!!!!!
No, dneska sem hodim jednu recenzi, ponekud dlouhou a snad zajimavou, tim padem pocet chyb delkou clanku vzroste... :-)
Jarda K.
18.01. 2005 13:53
A kam směřuješ na půl roku Minnie? Jestli daleko do zahraničí, nezapomeň s sebou hodně českých knih:-)
Teda, když si to po sobě čtu...ty chyby :o) No jo, pospíchej pomalu...
to Silver: já bych to brala, jenže nestíhám... - mam teď zkouškový a pak frcim na půl roku pryč. Ale už jsem se zaregistrovala :o)
to Minnie: korektura jsem zatim nesehnal, co ty? Jinak jsem rad ze se zajimas o Ctenare, co takhle napsat nejaky ten clanek? ... :-)
Jarda K.
13.01. 2005 13:42
Ne Minnie, Tebe jsem opravdu nemyslel. Tys totiž napsala svou kritiku slušně a věcně a to lze jedině přivítat. Je fajn, že nás miluješ, my Tebe taky:-)
Doufám, že mezi ty hlupáky-kritiky neřadíš i mě?! Já se zmínila jen o chybách, protože jinak jste naprosto skvělí a já vás prostě miluju :o)
Jarda Kovanda
12.01. 2005 23:20
Zdravím všechny, konečně jsem si udělal čas na napsání článku. Mějte se všichni fajn, přeju hodně úspěchu! P.S. Nenechte se odradit hlupáky, kteří tento projekt kritizují...
nejak nestiham, musim se dostat ke scanneru...
tak ten určitě nemám, díval jsem se na internetu ( www.google.com ) a nic jsem nenašel, tak asi není :-(
LENTILKA
28.12. 2004 15:28
nemáte někdo referát o knize Zlaté Rouno od Roberta Gravese?????????PROSÍM
Tak to je good, Silvere, ale mela jsem podobny zazitek s matikou, a pak taky s telocvikem, za nejvetsi pocet zameskanych hodin...
hakkaschukka
14.12. 2004 19:22
muhehe :-))))))
door, tak tech chyb bylo celkem asi 60 a byl jsem exemplar pro celou tridu, ucitel si mne pri vyhlasovani znamek nechal na konec a pak mne nechal predstoupit pred celou tridu k tabuli a rekl - tady stoji muz, ktery je jedinecni, poradne si ho prohledne te
hehe, uz se na to chystam, okukuju nejake levne notebooky, jinak docela slusny vykon, Silvere :-))))
kontrola pravopisu v textaku - na to ja spoleham a pouzivam :-) Dokud Dooren nebude mít stroj s ceskym jazykem (klavesnici), tak nic kontrolovat nemuze :-(
a hrubky v pisemce? bylo jich vice jak na pětku, a to byl limit kolem 18 chyb...
copak neni v zadnem textaku kolonka zkontrolovat pravopis? jestli teda ne, tak ja vam to obca zkontroluju...A hele, Silvere, kolik ze jsi mel tech chyb v maturitni pisemce?? :-)))
adamski, nedelej si strandu z takové vázne veci, jeste mi odradis zajemce :-)
bich pich
07.12. 2004 14:52
ja bich to vzal teho korektura..vesmež mne Silvere?
tak dobře, kdo se hlásí jako korektur/ka ?
já o tom vím, že s gramatikou nejsem kamarad
Silvere pochlub se kolik si mel chib v maturytni pisemce :-)
ahoj Silvere,apeluji na tebe - zkus někoho angažovat jako korektura. Píšeš úžasně, ale ty chyby to dost kazí.
to jsem si myslela, neboj, oficialne uz sbiram, ale na papire, a v hlave
jaké data máš na mysli door? pokud se jedná o ty online knihy, tak to bude aktuální az budu delat nový web, ale kazdopadne muzes uz hledat.... :-D
takze oficialne zahajujeme sbirku dat pro ctenare? ja zacnu, ale nekdy jindy, ted mi zbyva pet minut...
odpověď v diskuzi pod článkem
Hezký stránky, ale mám trochu výhrady k tvému výtvoru o knize Jméno růže, mám pocit, že jsi asi nečetl moc pozorně, protože ti toho dost uniklo...především to, že to je fikce(poslední odstavec), a taky samotný žánr, který myslím nejde jen tak lehce určit
jo jo, díky za vzkaz, další budou, chby? dávám si pozor :-)
Silvere, skvělý rezence na Kinga! Už se těším na další!!! Jen pozor na chibi :o)
už se těším, já jaksi teď nic nestíhám :-)
uz se chystam na dalsi review, tentokrat Piknik u cesty
no, kdyz mi odpustis diakritiku, tak to bude ok, St.Andrewska knihovna uz zobrazuje ctenare normalne, ale je pitome pomala, ua
to jsem rád, ale dooren neboj, nová verze čtenáře bude ok pro snad všechny prohlížeče
a jeste, konecne zas vidim ctenare poradne, ze se mi neprekryvaji texty, hehe
tak konecne, dalsi recenze je na svete, uz si fakt musim koupit laptop :-(
haha, proste není cas a nejak mi to nevychází vyměnit úvodník, byť je to jen na pár minut, nedostanu se k tomu, ale snad zítra
hummprklukka
07.11. 2004 16:48
silver na to tady uz sere :-)
He, ten úvodník moc aktuální není ...
jistě že bude, až to přečtu.... každopádně se na to těším jak malej jarda, teď mám rozloženou jinou knihu od kinga
všiml jsem si že je již v prodeji další díl Temné věže, Silvere, dočtu se zde o něm něco?
dekuji za spolupraci, o vikendu se ozvu :-)
Jasná páka Dooren
Silvere, kdybych nesehnala dobrej pocitac, vlozis mi prosim zase recenzi? Abys nedrskoval, uz mam tri pripraveny :-)
No necháme se překvapit, každopádně se na něj podívam
ripleyova
05.10. 2004 15:01
ten film bude blbost!!!
Tak konečně Silver, ta nová recenze na knihu od Kinga se ti povedla.
are u stoopid Silver?
hokej s kanadou byl super, děkuji hokejistům za nádherný zážitek
to John : plánuji tak za dva týdny že napíši článek o nějaké knize spisovatele Stephena Kinga..
silvere, kdy bude nejaka recenze na knihu od Kinga? uz jsi dlouho nic nenapsal ...
Silvere, promin za zpozdeni, uvodnik uz mas v poste na tiscali, doufam, ze se bude libit :-]
to vis, ta pekarna me dostava, denne delam od sesti...
hakkykluka
04.09. 2004 02:01
nebyt me tak tady neni vubec zivo..
to an: hakky ma schizofrenii, jednou je kahhysuka a jednou zase nekdo jiny, napr. humprkuka, tak si tady obcas na sebe zanadava :-)
No, od tebe, tak slušně vypadajícího spoluobčana, bych nečekal, že se budeš takhle vyjadřovat?.!
jak tolik?
omlouvám se za úvodník, do pátku to dám do pořádku
hs, proč používáš tolik sprostých slov?
hakkyshukka
31.08. 2004 10:16
humprkluko neser!!!
humprkluka
30.08. 2004 15:33
to jsme radi ze jsi rad :-)
dooren : tak to jsem rád :-)
tak bydlim u kamarada a tomu jde ctenar normalne, hura!!!
tak bydlim u kamarada a tomu jde ctenar normalne, hura!!!
to anonym : hlavně ty máš co říkat vůči přezdívkám a anonymitě na internetu, sám jsi ANONYM ! :-)
neres to
to musí být v anonymitě, protože se stydí za svůj graphic
hakkysukka
18.08. 2004 15:30
aby byl v anonymite :-)
Hey mariane, tu grafiku teda delal Jiří Adamski, jestli jo proč si říká hákyšuky
Jo, díky za pochvalu grafikovy, po téhle stránce mi s webem pomohl, jinak si myslím, že bychom měli do konce roku stihnout novou verzi čtenáře
musím říct, že tu grafiku háky šuká zvládl obstojně
skoro by se dalo rict, ze ctenar se dal na spaming a recenzuje jenom narazky...ale co, ja se taky rozhoupavam dlouho, jenze mam fakt solokapra, docitam Jizvu, druhy dil Nadrazi Perdido
tak ej tady představ, já taky nebudu číst všechno to, co si zamaneš
häkkasükka
11.08. 2004 11:43
ja mam tolik prace ze se ani nezastavim na cteni neni moc casu..no a chybi ti tady Bukowski, Kerouac, Burroughs, Bondy...
hakisuka, nestvi mne a misto nesmyslne kritiky radsi napis nejakou recenzi na ctenare o knize, ktera se ti zamlouva, jinak tve vyplody jsou scestne
hakkyshukka
09.08. 2004 10:06
a co je to teda kdyz ne brak??
už jsem ho našel, stejně ten jejich web je super, ta nová grafika a uspořádání je skvělý, jde vidět že u nás je King populární a nepatří mezi brakovou literaturu, jak říká Hakyšuka
dooren: četl jsem tvůj komentář k článku Historie Středosvěta na webu Stephen King CZ, článek jsem nenašel, nevíš kde je?
Že bych o prázdninách někomu chyběl? jen doufám že lumen není náš převlečený hakyšuka. V tuto dobu mám toho tolik, radovánky, odpočinek a práce, že na čtenáře nemám náladu, ale pak budu odpočatý a zase něco ze sebe vyplodím.
ale ne, lumen, neznas okurkovou sezonu?
Silver nam prestal cist knizky!!!
hakkyshukka
27.07. 2004 11:43
bullshits
hakisukovi prevleky jsou tak originální, na kole jsem toho najezdil více než ty nachodils pěšky a ven chodím rozhodně víc než ty, ty jen od baráku do cukrárny, to jest 10 metrů ...
Kybergigolo
26.07. 2004 11:02
Nelzi Silvere vzdyt ty se venku vubec neukazujes. Jses zavrenej furt doma!!!
to Dooren - ach jo, ty prázdniny, není čas na čtení a tak to tady zeje ladem, já také nic nepíši, není co, radši jsem venku ... s opicí
jo dobre jsi mi to objasnil, Silvere, tu fotku zkusim poresit
jak je to mozne, vzdycky kdyz sem na netu, tak sem po opici, ach jo
Pako, uz je to v poradku, zahojeno behem deseti dni, mel jsem mensi pad na kole, podreny cela ruka a noha, no skoda vypravet...
Mukahasaki
19.07. 2004 12:46
Silver je celej podrenej a vsechno ho boli. Je samej strup :-)
je, to bych taky chtela slyset :-}
a nepochlubím
sakumuka
08.07. 2004 15:25
Silvere pochlub se jak si spadl na kole :-)
Všem uživatelům Čtenáře : chtěl bych Vás upozornit na můj další projekt - Historie města Holešov, odkaz v Doporučených url.
Já také v hospůdce byl a na TV zapoměl ...
to Silver - že bysme byli nějak propojený? já jsem se strašně zbourala v jedný hospůdce, takže Thunder Point to musel zvládnout beze mě, promiň. :-))))
to Dooren - je to hrůza, já jsem na to úplně zapoměl a film jsem neviděl, to je ale pech, jaký byl?
kanimura
23.06. 2004 15:18
Silver: Na Prime nechodi nic kloudnyho...
no uvidíme, záleží na tom, kdo to natočil - taky se kouknu
Tak, v úterý večer na Primě jede film THUNDER POINT zfilmován dle knihy od Jacka Higginse. Podívám se na něj, ale obávám se že bude dějově zmršený...
no nepovídej, určitě lehce nainstaluješ českou klávesnici na AJ windowsech
tak se mi blíží odjezd, Silvere, ještě musím něco napsat, než budu mít jen anglickou klávesnici :-)))
hakisuka
10.06. 2004 15:56
co to máš za nový výraz "kamarádě" :-))))
haki : žádné vtípky kamarádě, tady nejsme v prima vařečce ...
hakisuka
08.06. 2004 10:47
Silvere pridej prosim sekci "kuchařky" :-))))
hakisuka
04.06. 2004 10:53
taak dnes je patek Silvere Doufam ze se uvidime v Mlekarne
tak to ne! ještě jsem se nedostal ani k Nočnímu klubu od Kulhánka, dle recenze velcie zajímavá kniha ... tak postupně :-)
no ne, Silvere, ale zkus spíš Pecinovského - Její Veličenstvo, to je teprve nářez
Silvere, přidal bys prosím kategorii kultovní román? :-)
A taky muzes napsat, jake pouzivas rozliseni obrazovky a Internetovy prohlizec
to MAC : prosim te, nemuzes mi ofotit jak blbe a ja bych s tim neco udelal, MAC nemam a nemam moznost, tak to pro nej doladit
MACKINTOSH
30.05. 2004 16:39
na macu se ty tvoje stranky zobrazuji pekne blbe
Chtěl bych poprosit návštěvníky tohoto webu, pokud se Vám stránka zobrazuje nekorektně, ať používáte jakýkoliv prohlížeč - napište mi to, chybu rád opravím.
Jo jo, už ji vidím, super ...
Silvere, kdy bude dalsi dil Nadace? Jestli teda bude ...
ok thanx
no jo, podívám se na to, uvidíme ...:-)
změn pozadí na : #77BBFF
diky za pochvalu, porad je co zlepsovat..
vypadá to mnohem líp, Silvere :-)
článek o nadaci mne potěšil :-)
neboj, ještě si budeš přát, abych byla pryč :-) :-)
jo, jo, poslechla, ale bereš to nějak vážně Dooren, dny ubíhají a ty nikde
poslechla jsem, jak vidíš :-)
Dooren, stačí jedna denně, moc to nepřeháněj :-)
tak večer, Silvere - ještě nevím,kterou mám napsat, tak možná napíšu všechny :-)
jo jo, ujdou...někde tajně studuješ, co? ale počkej příští středu, už se chystám...:-)
to dooren: co ty mé poslední recenze, ujdou?
paráda.....
otec zase zneschopnil počítač, ale už jsem back :-)
To zírám, první web, který se věnuje široké oblasti literatury - recenze, tak to je dobrý :-))
Tak jsem tu zase, nejake ty clanky pribyly, to jsem rad, zatím budu cekat na Silverův dalsí clánek
Webík dobrej, zajímavé informace, ale je pořád co zlepšovat, Silvere :-)
zdravím Silvera, konečně jsem na netu nalezl stránku, která mi sedí
to silver: je to lepší, neboj, ale zytečně oděluješ slova, která mají zůstat pohromadě :-) :-)
zbytečně :-)
to dooren : tak jsem zvědav, jak jsem teď dopadl s pravopisem... :-)
Áá - Jarda se nám vrátil s další recenzí :-)
to dooren: jeste jsem zatim v kodu chybu nenasel, ale pracuji na tom, clanek byl vlozen jiz spravne, promin... :)
neznamy
hakisuka
24.03. 2004 17:31
To Silver:neznamy se pise s "y" a ne jak to pises ty!!!!!
zas to blbne, Card je ode mě
to azraed: nemám tak ošklivej nos
to silver:neboj, dneska budou další :-)
to azraed - na fotce je neznámí človíček :-)
no, defakto jsem nečetl žádnou knihu, kterou jsi zde prezentovala...
To pan Vandemar: to na fotce je vazne Dooren?
neboj, teď si dám pauzu, ale jinak teda přiznávám, cucám si to z prstu - píšu rovnou, a mám fakt z čeho vybírat - přiznej se, který neznáš? :-)
ale podívejme, nahodou jsem na ctenari a ejhle, dalsi clanek od Dooren, :-) aspon neposilej vsechny sve clanky v jeden den.... :-) Ale samozrejme jsem rad, ze na ctenari jsou tve tak kvalitni recenze
Dooren, :-) to si ty články cucáš z prstu? Nebo jsi celý měsíc pylně četla...?
musím se na to podívat, jak je to možné...
ach jo, nějak to blbne, ten Kulhánek je taky ode mě
aha tak nemusím :-)
ale stejně...
never mind napíšu to líp...ale co se stalo, nějaká chybička se vloudila?
promiň, škoda že jsi nenapsala dřív..
Silvere, Wyndham a Barjavel - kde jsou????
to haki : a pristi vikend do cajovny a pak nekam...
hakisuka
12.03. 2004 16:25
To Silver:Prijdi do Mleka!!! Dnes v patek i zitra!!!
Já vím, ale nejde dělat vše naráz...
Silvere, k tvému vzkazu u Duny - chce to mít hooodně času, ale hoodně se to vyplatí. Viz například hledání Středozemě v ostatních Kingových dílech...:-)
to dooren- no jo, ale já na "nejčtenější" nic neaktuálního nevidím... Prostě žebříček dle toho, jak je daný článek čten. Pokud máš na mysli něco jiného, tak ven s tím :)
Silver díky za uvítání - ohledně vzkazu - myslela jsem tím to, co jsem napsala :-)
stále ještě trpím představou, že internet = aktuální...
Zdravím čtenáře a Silvera, dnes jsem zmákl přečíst asi 3 články. Je to dobré. Zase sem někdy zajdu.
to Dooren: co jsi tím myslela? :)
hakisuka
02.03. 2004 08:15
Noo je to tu docela pekne
no, nevypadá to moc aktuálně když kouknu na to nejčtenější...:-)
tak a hotovo, pokud nejake chyby budou, nebojte se my to napsat na e-mail - opravim
tak a hotovo, pokud nejake chyby budou, nebojte se my to napsat na e-mail - opravim
Uz se na tom pracuje, snad se bude všem líbit
Az prestanu cele dny chlastat a hrat spolecenske hry
kdy bude nahozenej novy design od slavneho webdesignera hakisuky?
ach tak, to si tedy musíte počkat, teď mám v plánu od K Černý dům
hakisuka
22.02. 2004 12:43
ta recenze bude od tebe ne ode me!!!!!
to haki: tak co je s tou tvou historicky první recenzí?
Uz se tešíme!!!
hakisuka
19.02. 2004 19:49
Vazeni ctenari ocekavejte recenzi na knihu Nezbytne veci!!
Neznáte, někdo českou stránku o Thomasu Harrisovi?Chci udělat do škole referát o Mlčení jehňátek a nemůžu o něm sehnat žádny info!ivet1624@seznam.cz
Hledal jsem, až jsem na netu našel : Při řekách Babylonských. Dobrá recenze a ještě lepší kniha.
pro uživatele jiných prohlížečů než IE :
nebojte se, pracuji na upgrade stránkách s plnou podporou CSS a s standartním HTML 4.01.
hakisuka
03.02. 2004 01:49
zatim nee
to máš z toho, já dneska hromadu piv a je mi báječně, kamaráde, myslímsi, že tě vyléčí přečtení pár stránek nějaké knihy (King), kdy to vrátíš?
a z čeho? z těch pár kofol?
hakisuka
03.02. 2004 01:42
jojo pali me zaha
hakisuka
03.02. 2004 01:37
me je blbe
Jestli jste někdo četli od Kinga To a máte napsaný obsah, mohli byste mi ho poslat na moji e-mailovou adresu? evkakuchar@seznam.cz Děkuji
to hakisuk :
tak vidiš, jen čti a koukej ji vrátit....
to Kamilka :
inu, Orwella jsem ještě nečetl, nezvládnu všechno :) Pokud Ti tu něco chybí, zkus taky něco napsat o knize a tady to zveřejnit, přece Čtenář tu od toho je...
hakisuka
11.01. 2004 00:47
jsem na 400 a ne na 30 a je to nuda
hakisuka
11.01. 2004 00:47
posli mi ty fotky jarine
jej, trochu jsem ujela, chtěla jsem samozřejmě napsat Kinga...:-)
může zdát, pokud máš rád Zweiga, tak se Ti to bude líbit). btw vydržet rok na třicáty stránce Kenga je fakt slušnej výkon... ale nechci si z nikoho dělat srandu... tak to neber moc osobně...
je to fakt pěkná stránka, škoda, že jsem nenašla nic, co potřebuju... když už to tu nemáš, tak Ti to aspoň doporučím, protože Orwell i Joyce za to stojí... Takže, Portrét umělce v jinošských letech, 1984 a Netrpělivost srdce (není to tak kýčovitý, jak se
hlavně že ty jsi toho v životě přečetl.... mám u tebe Kinga už rok, a jsi na 30 stránce
hakisuka
10.01. 2004 17:31
stejne je to tu vsechno BRAK!!!
miluji lidi, kteři si tady nepřečtou ani větu textu a už kritizují...
hakisuka
07.01. 2004 19:37
je to tu volake cudne
Vítám vás na nové verzi www stránky Čtenář. Snad jsem ji vytvořil dobře. Budu rád, když my napíšete svůj názor ať negativní, či pozitivní.